niedziela, 14 lutego 2016

Liebster award

 Dziękuję za nominacje: Karolina Bluszcz ( historiepisanepiorem.blogspot.com )

1. Jaka była najlepsza książka, którą w ostatnim czasie przeczytałaś?
Hmmm... Myślę, że "Obiecaj mi" R.P. Evansa. Wciągnęła mnie do tego stopnia, że nawet nie zauważyłam, kiedy skończyłam i przy okazji zarwałam całą noc.

2. Czy identyfikujesz się z jakąś stworzoną przez siebie postacią?
Raczej nie, każda z nich jest inna i na swój sposób wyjątkowa. W stu procentach wytwory mojej wyobraźni.

3. Gdyby mogła spędzić Walentynki z wybraną fikcyjną postacią, kto by to był? 
Jeśli chodzi o moje opowiadania, to zdecydowanie byłby to Chris. A jeśli chodzi o jakąś bardziej znaną postać, to nie wiem. Jest ich naprawdę wielu i nie byłabym w stanie się zdecydować.

4. Wolisz: horror/paranormal romance/romans?
Romans.

5. Co sprawia ci największą radość w pisaniu?
Rozwój bohaterów, to jak z każdym rozdziałem sama poznaję ich coraz lepiej, to że moje opowiadania podobają się innym. Mogę uwolnić wyobraźnię i stworzyć coś mojego, coś co pozwala mi się zrelaksować, wyrzucić z siebie wszystkie emocje, w pewien sposób się otworzyć, nie zdradzając nic z mojego prywatnego życia. Pokazać mój własny świat, w którym tak naprawdę wszystko jest możliwe.

6. Mogąc wybrać jedną nadnaturalną moc... Jaką byś wybrała?
Ugryzienie wilkołaka xD

7. Jakie zwierzę/zwierzęta są według ciebie najbardziej urocze?
Wszystkie zwierzęta są urocze.

8. Wolisz biały czy czarny?
Biały.

9. Po potrawy jakiej kuchni sięgasz najchętniej?
Różnie. Bardzo lubię pikantne potrawy i dania z makaronem.

10. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Tak :)

Jeśli ktoś z Was, czytających, ma własnego bloga, to proszę o linki pod tym postem i czujcie się nominowani! :)


Nominuję:
http://selena-justin-love-story.blogspot.com/

Pytania:
1. Co skłoniło Cię, żeby zacząć przygodę z pisaniem?
2. Jakie opowiadania lubisz pisać najbardziej?
3. Ulubiona książka, którą możesz czytać w kółko?
4. Jaki jest Twój ulubiony blog?
5. Kiedy zaczęłaś pisać?
6. Ile masz skończonych opowiadań?
7. Co jest Twoim natchnieniem?
8. Jaki film jest Twoim ulubionym i dlaczego?
9. Ulubiona książkowa/filmowa para?
10. Chwila związana z pisaniem, którą wspominasz najlepiej, to...?


Jeszcze raz baaaardzo dziękuję za nominację. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

Miłego wieczoru kochani i do następnego! <3

3 komentarze: